Smile to the world

Fan va underbart glad jag är just nu, den här morgonen startade jätte bra.

Tandläkaren:

Kom dit, visste inte vart ingången var, så jag gick såklart in fel. haha.
Men de va jätte snälla ändå. Och jag var antagligen inte den första som gått in på fel ställe.

Det visade sig att Folktandvården hade lurat mig lite när jag var där senast, då sa de att jag hade många hål på de vanliga tänderna och bla bla. Nu när de gjorde undersökningen så kunde de endast hitta hål på visdomständerna som jag ändå ska dra, så inget borrande för min del, gud va skönt!
Så nu har jag fått 4 olika tider hos dem, innan jag ska ha min första jobbdag. de ska dra en visdomstand per gång vilket känns underbart, jag hade dock lika gärna kunnat dra alla på en gång.

men jag undrar vad folktandvården har lagat för hål tidigare? Om de nu sa att jag hade en massa hål på de vanliga tänderna förra gången jag gjorde en koll.. och nu visar de sig att de inte stämde?
Och varför har de inte nämnt att de är hål i visdomständerna?
Känns lite sådär att man inte kan lite på dem..

Emelie, min nya arbetskollega:

ja de är ju den andra positiva nyheten idag.. känns super kul!

 

Ahhh... allt jag kan göra just nu är att smila glatt.


Kommentarer
Majsan

skönt att du slipper borra, inge kul med tandläkare!



Tack för tipset i L's blogg. Har efter 6 år i skåne fortfarande inte anpassat mig efter det här klimatet och tycker det är varmt för det mesta. Ändå får jag panik när jag ska hem för jag vet inte hur jag ska klä mig för att slippa frysa :p

2009-10-20 | 13:20:46
http://style.dinturiel.se
Majsan

Haha såg inte att du kikat in hos mig också: Ja, jag kan också spenderat timmar i deras butiker; det finns två(!) här i stan. Borde bli portad tycker jag :p

2009-10-20 | 13:22:27
http://style.dinturiel.se
syster

Fan är du visare än mig?, mina har ju knappt kommit upp och redan ska du dra dina... Puss

2009-10-20 | 16:22:11
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback