Crowded room

men de är bara jag som är här.

Jag har, som jag skrev tidigare, en sjuhelvetes förkylning som vägrar släppa mig.. och i morse vaknade jag 8 av en hostattack som fick mig att börja gråta. Haha. Så jag va tvungen att lämna sängen för J hade äntligen kommit hem och ville inte störa hans sömn.. dock tror jag att jag gjorde de ändå, men inte lika uppenbart som när man ligger i samma rum och hostar ihjäl sig, nu försökte jag ju att inte störa honom.

Det känns som om jag har pratat med en massa personer hela dagen, men de är bara mina egna tankar som gör mig matt. Tror att jag pratat med folk, men det inbillar jag mig bara.. och helt plötsligt är klockan sent på kvällen och jag har inte orkat göra någonting.. whats wrong? Tror jag måste få dunder medicin snart.. =(


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag vet inte hur man kan säga nåt sånt faktiskt =// det är lite scary men jag ska försöka blocka honom på något vis.

De är lite småäckliga, finns dock inte så många av just "sånna" här i Österrike tack och lov.

2009-09-29 | 18:48:07
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback