En av mina drömmar

Jag fick en ny kick av att kika efter den perfekta tattueringen, jag vet ju vad jag vill ha (som jag skrivit tidigare) bara det att jag inte kommit på exakt vilken typ av blommor det ska vara, rosor? förgätmigej? etc etc. Jag fick hjälp av sara om några, men det klickade inte riktigt.. så jag föll tillbaka till gamla spår och kollade på körsbärsblommor och förgätmigej.. jag älskar körsbärsblommor, och körsbärsträd. Dock tycker jag att de flesta körsbärsblommorna som man tattuerar ser mer... vad ska man säga.. serietecknings aktig ut.. de är så raka och stela. Jag vill ju ha mer levande stil.. färg eller inte? vet inte.. beror på hur stora blommor man gör tror jag.. 

Men jag har en stor förkärlek till körsbärsträd.. jag drömmer om att ha en alé med körsbärsträd.. så som de är i kungsträsgården.. ååååh. I love'em.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback