I remember when...

 Jag minns en av de roligaste kvällarna jag haft tillsammans med Luz, det var en fredagskväll tror jag, vi hade äntligen avslutat en arbetsvecka på S. Elaka kommentarer hade haglat över telefonen och vi behövde muntras upp.
Vi gjorde middag, nudelwook, och drack goda drinkar, Mojito caipirinha och margarita. (köpte pulver mix) Vi spenderade kvällen i mysbyxor framför TV'n.. Många kort togs och de är fortfarande mina favorit bilder.
En bild har jag fortfarande som bakgrundsbild på min mobil, den kommer förbli #1, svårt att klå den bilden.
Mycket skratt, vattenpipa och drinkar.. det kan inte bli bättre.

Men det hände två roliga saker denna kväll:

När det var dags att krypa till kojs så sov Luzen i min säng och jag sprang över gården till J ♥ (vi bodde grannar) och den kvällen frågade han om jag ville flytta ihop med honom.

2008-01-25

Den lyckligaste kvällen i mitt liv på lääänge.


Jag har inte många vänner i denna sketna by, många bekanta men endast några få vänner, men dessa vänner ser jag även som bästa vänner. Och där räknar jag med min mamma och min syster dessutom, som har varit mina bästa vänner från det att jag öppnade ögonen till denna värld.

Här kommer en låt som jag vill dela med er, den finaste låten i världen. Passar bra till de finaste människorna i världen.


Kommentarer
Luz

Åååh jag börjar gråta <3. Det här ÄR den absolut FINASTE låt jag vet på jorden!!!!! Å den där kvällen har varit svårslagen alltså... lätt den bästa jag haft :). Fan Kicki, vi MÅSTE börja ses mer nu!!!! Du är underbar, älskar dej otrooooligt mycket. Pussar i lass!!!!!

2009-09-19 | 18:21:41
http://luzzis.blogg.se/
Anonym

2009-09-19 | 20:30:38
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hihi jaa han kan om han vill :))

Näää dom vi bor hos har dom :D 5 st. 2 stora och 3 små bebisar iiiiiiii!

2009-09-19 | 21:10:14
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Haha nää :D de är deras ninisar.



Nej inte än iaf :P men man tröttnar så snabbt, eller JAG tröttnar så snabbt haha. Men nu ska jag försööööka inte byta.

Hehe taack och H tackar han med :) längtar verkligen tills jag kan köpa objektivet, då blir de ju liite roligare att fota om inte annat!

Kramis

2009-09-19 | 23:18:18
http://candis.se
Emelie

Mycket vacker lat.. och en kanon bra sangerska..:) haha miss you..kram

2009-09-24 | 14:06:32
http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback