Mine.. only mine...

Ja... då får jag väll erkänna då: mitt namn är Kristina och jag är en shopaholic..
Hemskt.. hemskt.. Nu när man är arbetslös så finns det inte många pengar till övers.. så jag slog till på inte bara ett par.. utan två par nya skor. Jag vet, jag vet, jag borde inte säga något egentligen. För jag tar mig råd.. men man kan jämföra mig med en shopaholics bekännelser, för det finns ingen hejd på mig. Jag får panik på grund av att jag vill inte att någon annan ska ha det om inte jag kan få det.. så jag köper ändå. Urk. Jag blir less på mig själv. Men jag får skälla ut mig själv ikväll.
Iaf så var det inte några skor som jag inte kommer använda direkt.. utan jag kommer kunna använda ett par iallafall. Jag köpte nämligen ett av paren i strl 37 och ett par i 38.. jumed att jag ligger där mitt emellan.
Det var ju inte nya skor heller, utan det var på tradera.. JAG HATAR ATT JAG HITTADE TRADERA! visserligen har jag gjort många fynd, men varför?

REEBOOK stl.37! * Nike Skor Stl 38 * !

Men det blev ett par reebok skor och ett par nike.. så det är inga högklackade.. dock undrar jag hur det här ska gå? Nästan skrattretande!

Nu ska jag umgås med min J♥, vi har suttit och datanördat vid en varsin dator hela dagen typ. Men vi unnade oss en frukost på konditoriet iallafall, och J♥ köpte ett nytt halvårskort på badet.. När jag får min ersättning (som akassan verkat glömma) så ska jag investera i ett också.. Men de kan dröja.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback