Nu är de jul igen...

Eller ja... jag har satt igång iallafall med julklapps handlandet.
3 klappar är klara... nu är det endast X antal kvar.. det svåraste är självklart J och syster. Jag har ju gett J så mycket olika grejer under de här åren, så nu börjar fantasin dala..
Han har till och med fått en näshårstrimmer, haha. (Men bara som skämt grej, han fick något mer också) Vet inte vad jag ska hitta på.

Gubben, vad önskar du dig?


Min syster är en hård nöt att knäcka, hon har också fått det mesta jag kommit på, kläder, jeans och en massa annat. Jag vet liksom inte vad hon behöver, jag vet inte vad hon skaffar i mexico och jag vet inte riktigt vad hon har.
När hon bodde hemma så var det lätt för mig att köpa julklappar åt henne, jag va den nyfikna och tarvliga lillasystern som rotade igenom hennes rum lite titt som tätt. Haha.. lättare när man kollar in någons tillhörigheter.

Nu när jag tänker efter så vet jag vad J vill ha, men jag vet inte om jag kommer köpa en sak som han 2 veckor senare tänker köpa också, som förra julen.

Då köpte jag en jätte snygg dyr klocka åt honom som han suktat efter, Jag skyndade mig att slå in paketet så fort jag kom hem med asken och gömde den.. när J sedan kom hem efter en tur på jobbet så tjoade han glatt att han lagt bud på en sådan klocka på tradera... Jag var tvungen att avslöja den bästa julklappen som jag någonsin kommit på.. Och det var inte som när jag var liten då jag VILLE avslöja så jag själv fick veta. Nej nej.. den gången hade jag sett framför mig hur lycklig han skulle bli av att öppna den där asken... så gick den lyckan i stöpet.

Som tur är hittar jag alltid på saker att ge min älskade mor.. de senaste 3 jularna har varit jätte lätta. Massage dyna, som verkligen knådar ryggen.. och en TV och lite annat.. och den här julen är också lätt.. =) Hennes klappar är klara.
Det dumma med att börja så här tidigt är att ju närmare man kommer till julen desto fler grejer har jag hittat. haha.

Ett paket är redan inslaget och står så fint här i lägenheten, de andra ska jag fixa nu om någon vecka.. och svärmor är också klar.

Nä nu ska jag gå på julklappsjakt.. måste ju börja tidigt så man har pengar över när julen är här!

Kommentarer
syster

Hej du fina... Jodå jag tänker på dig oxå... har redan flera planer på vad jag ska hitta till dej... Puss puss

2009-09-30 | 22:29:04
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback