Tss..

Stackars mamsing, du behöver inte vara rädd att jag kommer blondera håret, men jag kan erkänna att jag vid flera tillfällen tänkt och funderat på hur det skulle passa. Men alla jag tar upp det med tror inte att jag skulle passa i det, så de får jag acceptera ;)

Men bilden var rolig, inte sant?

Idag har jag legat och lyssnat på ljudbok hela dagen, somnat flera gånger då jag har svårt att göra något samtidigt som jag lyssnar på ljudbok.. Igår cyklade jag dock en halvmil.. ska nog promenera samma sträcka imorgon.. hoppas dock att det INTE regnar igen.. så tråkigt med regn.. tar bort de roliga i de hela.

Nu ska jag försöka lyssna och fokusera på ljudboken.

Jag lyssnar på: harry potter- halvblods prinsen.

Filmen verkade sakna så mycket, och de gjorde de verkligen!

Kommentarer
mor

håller med på att bilden va skojig i a f.Puss

2009-09-22 | 07:09:27
Luz

Sv: Hehe ja fasen. Fast du behöver inte svara i tfn överhuvudtaget när du gör mitt jobb ;). Det är det som är så skönt. MEn effektiv å disciplinerad vet jag redan att du är :).PUSS!

2009-09-22 | 08:26:23
http://luzzis.blogg.se/
S

Tack så mycket, men jag tror det är så att själva bilden är för liten :( <3

2009-09-22 | 20:25:47
http://sagaridde.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Det är lite konstigt och läsa bloggar och se att alla går i höstkläder och de är varmt när jag struttar runt i shorts och linne :D

Men de kommer säkerligen gå sjukt fort så ligger snön snart på marken här :)



Han som skriver om de där med att svara på kommentarer verkar inte fatta vad jag menar :P hur ska jag kunna förklara mig mer tydligt? Haha. Litet mongo! Men smutsar ju ner bloggen med en massa svar inlägg!



Som du säger, ju fler väskor och skor ju fler år kan man använda dom :)

2009-09-23 | 11:29:37
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback