Utmanad

Luz utmanade mig att skriva alla ord på mobilen som jag själv lagt till. så här kommer det:

a. balen bakis Blir blogg bloggen björnriket e? feeling  DIG flörta förbannad drinken frippe frippes halloween  härdal hehe goknul gourmet gratta lammkött jänta karibien läskig läskigt japp jävla knas  knapparna loe lofsdalen Kom know köttfärs  kram krämen lundkvist mcbeal mackor madde nagellack mailet också namnsdagen maud mobilen mornar mornarna moppe paff schnitzel  really  slaktare skit smeta smiley snopen potter priveleged storknar sykes syrran syrrans telepati vemhån tight tights tjena tjenare trapper yran

Det var de orden jag hade,, Det är en ny mobil så jag har inte hunnit lägga till så många egna ord ännu. =) (jag såg nu att jag lagt till bokstäver med punkter, why? alla dem skrev jag inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback