A good day

Idag vaknade jag vid elva, kände mig verkligen som en sömntuta, men jag behövde sova och jag planerar att sova minst lika länge imorgon igen.
Jag beslutade mig för att vara duktig och vid 13 tog jag mig ut i den friska luften och gick en runda på ca 4,5 km, men som tur var så kikade solen fram lite då och då och jag lyssnade på "Harry Potter och dödsrelikerna" samtidigt. Och den sista boken om Harry Potter är väldigt spännande!

Fick min beställning från H&M idag också, inget av det jag beställt kändes riktigt rätt men jag kommer inte skicka tillbaka det. Men halsbanden som jag beställde, de var riktigt bra =)

Nu är det trist väder, jag har postat det lilla paketet till Sara men nu tänker jag sätta mig i soffan och sitta där. Kanske göra en kopp varmchoklad med grädde ;) Mmmm!
Dock märkte jag idag att min elvisp har gått sönder , hur gick det till!??
C R A P
Men som tur är har jag en handmixer, men det blir lätt smör om man använder den till att vispa grädde..

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hoppas du har rätt om tunikan. Tror faktiskt inte jag blivit nöjd en enda gång när jag beställt från ellos eller halens :P inte när de gäller kläder. De visar en bild men man får nåt annat. Men hoppas på tur hihi.



En regnbågssminkning :D spännande hihi. De ska jag nog kunna ordna :D kul med tips!

2010-04-14 | 22:06:22
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback