Dagarna lubbar

Dagarna lubbar verkligen på bra, rusar förbi, springer, jäktar.
Redan 2:a augusti, dags för en födelsedag snart och sedan kanske födelsedags firande i helgen?
Och denna veckan kommer J ♥ hem. Bra! Sedan börjar D snart skolan igen, och då flyttar hon in till Ösd. Men som tur är: det är bara ca 20 mil dit. Vilket innebär att jag kan ta bussen om jag så vill ;)

När augusti har flugit förbi kommer (såklart) september och då ska syster fara till mexico (har blivit ändrade planer sedan juni, så nu flyttades ångestdatumet till september istället, inte undra på att man går upp i vikt..)
Då planerar jag och mami åka utomlands en vecka (för J har förhoppningsvist fortfarande jobb då) och sedan hoppas jag på att J föreslår att vi ska ta en get-a-way tillsammans.. för det tycker jag att vi behöver.
Sedan hoppas jag att jag antingen har ett nytt jobb vid den tiden eller att jag kanske har blivit erbjuden att komma tillbaka för ännu en säsong i vinterlandskapet??
Mjo, stress och ångesten växer i magen på mig för varje dag som går, panikångest faktiskt.. och jag ser det så väl på mig själv.



Har ju beställt lite billiga saker nu på senaste (de mesta ligger runt en 50-lapp) och det senaste fyndet jag gjorde var detta: 6 par hörlurar för 50 kr. WEEI! Och det bästa av allt: varje förpackning har extra puffar och sladden är otroligt lång!
Känns riktigt bra att jag har ett lager då jag har dragit sönder ca 5 st de senaste året och då är det bra att ha ett lager om man är så klantig som jag är.


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Hehe, får hoppas att jag tycker den är bra :)



Om vad ska jag göra videoinlägg?

2010-08-03 | 00:52:28
http://molkan.se
Alisa - Amor Vincit Omnia

Sv: hehe jag lovar att det kommer mer!:D

2010-08-03 | 10:40:04
http://alisagonzalez.se
Caroline

Vilket fynd, vart köpte du dem? :} Jag är likadan, blir av med/tar sönder hur många som helst ;O



Nä, jag fattar inte alls vad som har hänt med designen, den är ju helt upp o ner nu.. inte så snyggt ;)

2010-08-04 | 08:19:02
http://carolinenordens.blogg.se/
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Sv: Tack för tipsen gumman!:)Vi får se om d blir i en glasburk eller en tavla så att varje mynt för sig syns!:)

2010-08-04 | 10:11:13
http://alisagonzalez.se
Pia [stjerndorff.com]

Ojsan, det var många på en gång :) Är du nöjd då? Är ljudet bra?

2010-08-04 | 21:47:45
http://stjerndorff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback