From Today with Love?

Idag har jag haft en lugn dag, mamma åkte till jobbet vid 10 och syster + M satt i de andra vardagsrummet och spelade eller ngt så jag satt med min dator och kollade på TV. Och det var det enda jag sysslade med ända tills mami kom hem igen vid 15.

När mami äntligen var hemma igen färgade jag hennes utväxt och så käkade vi middag. (S+M hade åkt till mormor på middag) otroligt skönt att bara sitta och prata av sig allt man har gått runt och funderat på. Jag blir otroligt frustrerad ibland och mamma är den jag vill prata med då. För vi tänker ganska lika men ändå olika. Tack Mamma ♥

Min förkylning har inte gett upp järngreppet på mig ännu. Men jag försöker tänka att jag är frisk då jag ska jobba imorgon igen. Kollade på mitt schema för de sista två veckorna och jag jobbar ganska härliga tider, börjar sent till stängning, och just nu passar det mig ypperligt med min jäkla förkylning.

När jag kom tillbaka till lägenheten upptäckte jag att de var en iq befriad människa som parkerat på min parkeringsplats. Fattar inte varför folk ska parkera på min plats när det finns en skylt där det står att det är en hyrd p-plats med mitt reg nr på skylten? Endel verkar inte kunna läsa.
Iaf så ringde jag till ägaren till bilen och det visade sig vara en jätte trevlig kvinna som svarade i andra änden och de hade lånat ut sin bil till sin son. Hehe. Hennes reaktion på det hela var riktigt rolig " han är 29 år, han borde veta bättre. Han blir ju snart 30"

Underkvällen har det varit ett riktigt pissväder och jag tog en massa bilder som jag ska leka med i PS senare.
Men just nu så tänkte jag visa hur det går för mina egen-planterade blommor på altanen samt de moln som drog sig in på kvällen.


Tyvärr är min blomlåda inte alls så välfylld med blommor som min granne på bottenvåningen, men visst är de söta ena?

Först kom molnen insvepande, men lät solskenet ligga kvar över oss..

Sedan öppnade sig himlen. Fortfarande med solsken och det dånade i taket. Otroligt mysigt!
Visst är det roliga färger i korten? Jag har inte gjort något med dem alls ännu. Och visst blev de ganska bra ändå?
Älskar att se de gnistra lite i regndropparna på sista bilden.

Kommentarer
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Sv: Hehe jag bor 5 minuters bilfärd från IKEA!:) Jag bodde där när vi flyttade in i vår nya lägenhete 1 ½ år sedan!:D

2010-08-11 | 07:56:10
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback