Kristina, that's me!

Du heter?

G. Kristina Larsson
Smeknamn:
Kicki, Krattan, Larsson, Håarn, Vemarn, Kicks, Pimpim, bratwurst osv.
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Bye bye Johnny - The return & Jag vill ha en egen måne - Ted Gärdestad



Beroende av?
Choklad. Så himla stolt att nikotinet är borta!
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte riktigt, att jag är för snäll för mitt eget bästa kanske? Men jag kan vara brutalt ärlig och klippa banden med personer när jag får nog.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina bruna ögon.. det är nog det enda. (Och min sko samling ;) )
Hur imponerar man på dig?
Man lyssnar på vad jag säger, är generös och är snäll, ger alla en chans.
Brukar du skratta för dig själv?
Jämt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"yes ;) tjänar en hel kvart med 100% söndagstillägg"
Var bor du?
Sveg. Jämtland
Trivs du där?
Beroende på dag, önskar det fanns mer att göra, träningsalternativ osv. Men älskar att jag känner alla.
Har du haft sex idag?
Nej..
Hur svarar du i mobilen?
.. Kristina? eller Hallå?
Vem ringde du senast?
J♥
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Jag blev förföljd hem!! Jag är skit rädd och har aldrig cyklat så snabbt!" (ungefär)
Brukar du komma i tid:
Försöker komma 5-10 minuter innan. När de gäller jobb fungerar det, gäller det andra möten är jag lite sämre.
Hur känner du dig nu:
Panikångest, ont i huvudet och i halsen. Rädd som satan.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart skulle jag tro, men jag har blivit mer färgglad och då hellst i knalliga färger.
Vad tycker du om fötter:
Otroligt bra att ha, men tycker inte om att ha dem i närheten av mitt ansikte.. urk.
Vad saknar du:
Väldigt många.. skoltiden, sommarvärme, strandhäng osv.
Hade du en bra kväll igår:
Ja det hade jag.
Favoritdryck på morgonen:
Te eller varmt oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Hm.. beror på. Men just nu allt mellan 22-01. Men försöker att gå och lägga mig innan 00. (otroligt dålig på det)
Är du blyg?:
Inte direkt, jag låter andra ta för sig först, sedan plaskar jag fram.
Sysslar du med någon idrott:
Nej tyvärr.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja, jag tror på starkt intresse vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt:
Yepp! Men jag vet att jag inte är ensam om det?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Hm. jag skull nog vilja testa hur stark jag är, hatar mina spagetti armar.
Är du nöjd med ditt liv:
Jag skulle inte vilja påstå det, men jag försöker starkt att acceptera nuläget och förbättra inför framtiden. Dock otroligt svårt.
Är du bortskämd:
Jag har haft turen att haft mycket kärlek omkring mig, men jag skulle inte vilja kalla mig bortskämd, jag vet sakers värde alltför väl.
Vad gör du i morgon:
(imorgon/idag) så ska jag jobba, pussa på J innan han åker och sedan umgås med mamma, syster och M
Vad är det värsta du vet?
Oj, det finns mycket som jag kan säga. Svårt att sätta fingret på en sak. Men jag HATAR mobbing, att folk utnyttjar och tar en för given, kalla handen. Det gillar jag inte.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja! Och det är få men värda en förmögenhet!
Vad är det finaste du fått?
Vet inte, nu står det helt still i huvudet..
En speciell dag du minns:
Usch bara sorgliga kommer upp i mitt minne: När L sa "Vad är detta för snygging?" när vi åkte buss med den nya klassen. Han fick mig att känna mig vacker för första gången och rodnaden kan fortfarande blossa upp när jag tänker på det. Även om han endast var en vän så värmde det så starkt. ♥
Du samlar på:
Skor, böcker (älskar min boksamling!) och dagböcker.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma.
När grät du senast:
Idag/igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Jag tror att jag skulle ge mig själv en bra utbildning och en utlandsresa för hela familjen. (kanske en bil till mamma också ;) )
Vill du gifta dig?
Ja, men ingen brådska!
Vill du ha barn?
Vet inte, ibland känner jag ett sug och en saknad. Men när jag träffar småbarn blir jag handlingsförlamad.
Är du musikalisk?
Nej absolut inte, men försöka kan man.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Is-the är riktigt gott.


Gjorde detta då jag sett det hos: Molly, Alisa och Sara. Då vill jag självklart också göra det ;)

Kommentarer
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Heheh vad roligt att du oxå svarade!:)

2010-08-08 | 00:43:57
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback