Lyckat

Jag har sovit bort hela dagen, tumme upp för mig?
Tror att jag har varit vaken max 5 timmar sammanlagt sedan 8 imorse. Huvudvärken och febern var inte rolig idag och jag antar att jag behövde sova.. men nu är jag vaken.. what to do?

Jag har faktiskt varit vaken en timme nu, jag har suttit och gjort ett nytt CV som jag ska åka hem och skriva ut imorgon tänkte jag.. sedan åka tillbaka och lämna in det på några ställen, sedan kanske åka hem till huse igen. Vet inte riktigt..



Så där ser mitt upplägg ut, kort och koncist. Punkt för punkt.. ganska tråkigt egentligen, men jag har en bild med på detta CV't iallafall och jag ler på det ;)

Nä nu ska jag nog krypa till kojs igen. Huvudvärken har släppt men det har den gjort från och till så jag vågar inte bli lycklig för det ännu.
Otroligt att jag kan vara trött nu.. men men.. kroppen mår antagligen inte bra.

Jag har hittat en knöl/böld på min hals dessutom? Hoppas på att de är en stor jäkla finne.. men det verkar inte som det.. hm.. vi får se vad de kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback