Nagellack

Så, nu har jag tagit kort på min nagellackssamling. Jag har aldrig riktigt gillat nagellack tidigare, kändes som om händerna blev missfärgade när jag målade mina naglar, men sedan är det tre personer som fått mig att gilla nagellack igen: Luzen, Tsukii och Molkan.
Luzen och jag fann varandra när vi jobbade i lag på en telefonsupport, och hon hade söta skor och jag avgudade hennes långa starka naglar (mina spricker och flagnar konstant).
Tsukii gör otroligt fina mönster på sina naglar, its an art. Fattar fortfarande inte hur hon kan göra mönster på båda händerna, åt mig funkar endast den ena handen, sedan spricker allt.
Molly blev min riktiga inspiration, hon var som jag (vad jag kan förstå?) Och sedan har det strömmat in bilder på vilka nagellack hon använder och hon har en massa snygga elf nagellack. Och då tänker jag att om nu alla andras händer ser så snygga ut med nagellack så borde ju mina göra det också ;)

Så här kommer mina nagellack. Alisa och Molly har gjort fina inlägg och videobloggar om nagellack och smink, så jag härmar lite och visar mina nagellack



Alla nagellacken förutom de fem sista är köpta på dollarstore för 20 :- och 10:- styck.  sedan är det 3 stycken from h&m och två från
depend.

Hur förvarar ni era nagellack? Jag har mina i kylskåpet efter det att jag hört att de håller längre då.

Edit: utöver dessa så har jag french m. nagellack och genomskinliga /topplack osv, men de orkade jag inte plocka fram och visa =)

Kommentarer
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Sv: Tack för tipset!:) Den är uppskriven på listan inför kommande videoinlägg!:)

2010-08-12 | 23:06:46
http://alisagonzalez.se
angelica

sv åh tack så mycket! :)

2010-08-12 | 23:43:42
http://fleratimmar.blogg.se/
Molly - MOLKAN.SE

Haha, vad söt du är :) Ja, det blev lite hastigt. Tänkte slänga in ett väldigt kort inlägg nu om var jag har hållit hus och lägga in lite bilder och sånt när jag hinner imorgon eller på lördag.

2010-08-13 | 01:00:12
http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jodå, metioriterna är så små i jämförelse så de brinner upp i stratosfären :)

2010-08-13 | 10:17:54
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback