Förberedelser

Idag har jag varit ledig, skönt. Och ikväll är det Måndax-klub vilket innebär att vi ska roa oss med bowling. Yey!
Dessutom innebär det att jag kommer umgås med mina flickor ♥

Igår hade vi julklappsutdelning, jag och mina flickor, och jag gick med hem med icakuponger (vilket är skit bra!) och lite skrap lotter, men asch det var bara nit-lotter.
Själva julklappsutdelningen är mestadels på skoj. vi köper en klapp för 100-lappen och så får man välja vilken klapp man vill ha.
Skit skoj.

Diana blev lite plutt när hon inte fick mitt paket, vilket jag tog som en härlig komplimang ;) Men jag kommer absolut hitta på en skit bra födelsedagspresent åt henne istället nu ;) Kanske kommer vi vara i Thailand då? Mmmhm! Åh drömmar, drömmar.

Dags att ladda upp inför bowling!



Kommentarer
Caroline

tack :) ja ibland behöver man pausa, nu händer det mycket jobbigheter med sjukdomar för min del så jag känner mig tom på ord att skriva, så bloggen får vänta ett tag :) men jag kommer tillbaka! hehe



mysigt med julklappsutdelning med vännerna :) o mysig bild! sköt om dig sötnos! :)

2010-12-22 | 07:28:26
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback