Förkylning och tandläkare

Jahapp. Hjälpte det med rom? hjälpte det med alvedon, ipren eller ibumetin? Nej! Jag lystrar till snörvel-fia från denna stund. Började som sagt känna mig förkyld på julafton och det har bara blivit värre, men jag har jobbat som vanligt men som tur är, så är jag ledig både idag och imorgon så hoppas jag att det har gått över tills på torsdag.

Tyvärr så var jag så smart att jag kom på att jag glömt ringa och boka tid för tandläkaren och ett cellprov. Det brukar alltid vara fullbokat minst 3 veckor kanske ett halvår om man har otur. Var det de? Nej då, imorgon fick jag tid både för tandläkare och cellprovet? Hur ofta händer det? Och jag är snörvel-fia? Smart? Nej.
Får nog be tandläkaren ta ett uppehåll då och då så jag får snyta mig. Det kanske är oartigt att komma dit och vara sjuk? Näee.. han ska ju fasiken borra i mig, då får man va sjuk.

Idag fyller min älskade syster år. Sitter och väntar på att helena och M ska göra sin frukost så vi kan starta en film. Idag blir det levande begravd. Jag tycker den var den bästa beck filmen så jag vill se den igen, och dom har inte sett den tidigare.  Spännande ;) Så jag bjussar på en hyrfilm via headweb idag, syrran fyller ju trots allt år ;)

Nej, lite varmt att fylla magen med då kanske?

Kommentarer
Caroline

Hehe tack du :)



ha det så mysigt med födelsedagsfirande idag :) kramar

2010-12-28 | 11:45:21
http://carolinenordens.blogg.se/
Anonym

Köp en kasse med klementiner :) Får du lite extra energi ;) Gjorde jag idag iaf =oP Känner mig också lite hängig och snorig :)

2010-12-28 | 16:27:52
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Det beror på. Såg den på engelska... såg att hon hade gjort en egen där hon gör exakt samma saker fast pratar på svenska. Men har hon lagt ut den på engelska är det inte omöjligt :)



Haha, ja.. det gör faktiskt ingenting om det kommer in i munnen, det smakar som lemonad :)

2010-12-28 | 22:09:35
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback