Förtränga och Skjuta upp

Just nu känner jag att jag inte accepterar att julen snart är slut (jag vet att den knappt börjat). Jag har en liten stresskänsla i magen, det började nyss? Om precis en vecka är det juldagen, alltså dagen efter julafton. Stress och lite panik.
Jag vill inte att julen ska ta slut, aldrig. Varför känns det som om just de viktiga dagarna ruuuusar förbi? usch usch.

Jag har helt enkelt jul-kris. Därför har jag skjutit upp bloggen, inbillar mig att jag har huuuur mycket tid som helst på mig att skriva mina rimm på julklapparna. Låtsas som om jag inte har en massa planer de närmsta två dagarna.

Snacka om att jag lurar mig själv.
Men nu ska jag ta tag i julklappsrimmen tror jag iaf..

Förlåt att jag inte uppdaterar.. trött, trött, trött på mig själv och hur kan det vara så att när man är som mest stressad och har som mest att göra, så gör man ingenting? Man gräver gropen djupare för sig själv.

Nåja.. Hoppas att ni har det bra. :)
Jag ska ta minnesbilder av granen nu och lägga mig igen.. jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback