Four days

Känns helt sjukt, jag har varit ledig otroligt mycket just nu. För tillfället är jag ledig 4 dagar och kommer jobba imorgon och sedan vara ledig två dagar till. Hur underbart är inte det då?
Visserligen är det inte allt för mycket att göra nu innan jul, men efter jul och fyra månader framåt tror jag att det kommer bli otroligt svårt att vara ledig mer än två dagar sammanhängande. Så just nu njuter jag massor.

Idag har de dock bestämt att vi ska ha ett möte vid 15 tiden, vilket innebär att man sitter fast hela dagen. Lite surt.
Men men.


Igår klädde jag och syster granen. Jag har längtat efter det i flera veckor nu, så idag är jag en lycklig prick när jag får sitta och käka frukost och kika på glitter och vackra julgranskulor. Julkänsla kallas det!

Nu ska jag fortsätta kika på julgranen och njuta. Anledningen till att jag håller mig borta från bloggen är att jag vill spendera mina lediga dagar med min nyss hemkomna syster. Och det gör jag för fulla muggar. yeeeei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback