Home sweet home..

Imorse vaknade jag av första alarmet på mobilen (händer otroligt sällan) och kom utanför dörren precis som planerat klockan 7.
I S plockade jag upp Madde och vi påbörjade den 24 mil långa turen till Sundsvall för att besöka Birsta och IKEA. (YEY!!).
Madde var inte den piggaste resenären jag har haft utan hon somnade efter 7 mil. haha. Men det funkar det med, jag menar, jag måste ju fokusera på körningen och att sjunga falskt ändå ;)


Jag tror aldrig att jag har handlat så mkt på IKEA tidigare? Eller jo kanske.. men jag lyckades fylla en kundvagn och bilen blev ganska full faktiskt.
Men iallafall så köpte jag endast 3 saker utanför min lista.. och lite saker som mor ville ha. Så jag var otroligt duktig enligt mig själv ;)

Utöver det då.. Hm.. Köpte ett par byxor som jag kan ha på jobbet och ett par vita skor, hehe. Jag kan ju inte låta bli att köpa skor? Men bara vanliga vita- everyday shoes..

Hm.. nej nu är de ju halv-åtta-hos-mig förbövelen!! Vill inte missa...

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback