Im back, and you-know-who is back!

Yes nu har jag varit och kikat på bio tillsammans med syster och hennes karl M. Harry Potter och dödsrelikerna. fasiken att de inte visas tidigare här i kära dalen. Blöh. Filmen var otroligt bra, gillar stuket och jag blev positivt överraskad när filmen var ganska lik boken, härlich! Självklart är filmen mer rakt på och inte lika mystisk och långdragen i vissa partier vilket är bra och nu har jag fullt schå med att försöka hålla mina tänder ifrån naglarna medan jag väntar på fortsättningen.

Harry P blir bara bättre och bättre! Vad tycker ni?


Jag kommer nog fortsätta kika på denna film-serie och läsa böckerna om och om igen tills de faller sönder. Underbar fantasi värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback