Upp.. Upp..

Vaknade nästan en timme innan klockan ringde idag. Undermedvetet kanske? Visste nämligen inte om jag började 8 eller 8:30  så det var bara att kämpa sig upp och börja leta schemat som gällde. (men när jag lugnat ner mig så smög jag tillbaka till sängen och dåsade lite.. så fruktansvärt jobbigt att försöka kliva upp ur en varm säng)
Nu är jag klar.. men behöver inte åka innan 8 och det betyder att jag ska skriva klart de här och sedan njuta av en frukost.. weei!

Nu har de förlängt dagarna på jobbet till 15 (sedan blir det 17 som en vanlig arbetsdag) vilket betyder att jag fortfarande kommer hem när det är någorlunda ljust ute. Vilken stor betydelse det har.. för annars spenderar man alla ljusa timmar inomhus. Blöh.

Ikväll blir det inte så mycket uppdatering för Harry Potter ska nämligen visas på bio (ja.. de tar ca 1 månad innan de kommer till oss.. ett stort j*vla minus!) och jag ska absolut se den.. skulle väll lika gärna kunna vänta till den kommer på dvd nu? men jag måste se den.. även om stolarna i "biosalen" är hårda som sten.


Upp upp och iväääg! Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback