Burrr

Minus 30 grader har man vaknat till i cirka en vecka nu, mer än en vecka. Och självklart har inte min hyrbil en motorvärmare. Så varje morgon får man sitta och huttra i bilen i cirka 10 minuter innan de kommer lite värme, lagom till att jag redan kommit fram till jobbet. Urk.
De senaste dagarna (4-5 dagarna) så har inte bilen velat starta på grund av kylan, men jag vägrar ju ge mig och tvingar igång den.
Fattar inte hur kylan kan hålla i sig, men det kanske inte är så farligt med den globala uppvärmningen trots allt då? För jag märker då inte. Okej tro inte nu att jag blundar för allt annat.. nej nej, de är bara att jag tycker lite synd om mitt frusna kalla jag.

Har hittat en ny favorit bland dofter.
Sprang in på apoteket innan jobbet i går (torsdags) och lade en ny deo i shopping bagen.  Natuvive verkar ha väldigt bra produkter, och man känner ju en viss tillit till apotekets sortiment. Det är ju trots allt apoteket.
Så nu sitter jag och smyg luktar mig själv under armarna och trivs med det. Tror det är fler som borde lukta sig själv i armhålan lite då och då.
Så nästa gång jag har vägarna förbi apoteket ska jag köpa de andra produkterna i den serien. Lukta gott står väldigt högt upp på min självkänsla-lista ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback