Dreggel

Har haft en ganska tung dag idag, ville absolut inte vakna i morse, jag kunde lika gärna sova 3 år kändes det som. Dessutom hade jag J bredvid mig i sängen vilket inte gjorde det lättare för mig. Jag ville stanna där för resten av mitt liv om jag fick det.
Men tyvärr så var det arbete som stod på schemat och tro mig, jag uppskattar verkligen att jag har ett jobb, vill aldrig bli arbetslös så pass länge igen.
Har känt mig väldigt tung de senaste dagarna, kroppen har inte mått bra, jag har varit trött och hostig och snörvlig. Känns irriterande att förkylningen som ligger och bubblar ALDRIG slår ut i kraft så den kan försvinna.

Nu på kvällen kom Ems förbi och jag blev jätte glad för det! Underbara hon som orkar åka ända hit för att umgås, det brukar vara ett big no no att åka hit till V. För de ligger så långt bort från allting. Uppskattar verkligen att hon ville det. Så nu måste jag nog följa med ut nästa gång hon frågar trots allt ;)

Nu när jag Ems åkte hem så kände jag att jag höll på att utplånas av trötthet men kunde inte låta bli att förstrött bläddra i en katalog och självklart fastnade jag för vissa saker. (Ovanligt? NEJ)

Tänkte visa vad jag dreglar över ikväll som jag absolut ska skaffa:



Okej som ni kan se så är det ett bäddset som verkar väldigt snoffsigt, det har jag drömt om att skaffa i över ett år nu. Det finns i creme och svart tex.. vet inte vad jag ska välja? Creme liknar ju ett hotellrum väldigt mycket, och det är trots allt inte helt fel.

Nummer två på dreggellistan är en annorlunda kristallkrona, älskar kristallkronor.. även de old fashion.. Men känner att den där lampan tilltalar mig något oerhört.

Och den sista saken som jag fantiserat om ett tag nu är ett skrivbord. Jag har ägt ett skrivbord, men det försvann antingen till U eller in till min systers rum men det var absolut inte så som det här, även om det var väldigt praktiskt.. Älskar den äldre stilen på vissa typer av möbler, typ som byråer, bord och stolar. Det piffar verkligen upp och ger en viss charm. Jag har drömt om ett sådant skrivbord sedan jag och J kollade på ett antik program på tv (Jag kollar på sakerna och J vill veta priserna ;) hehe, vi funkar bra ihop..). Så det där skrivbordet får mig varm inombords.


Nä nu ska jag sova, kan inte stava och håller inte koll på tangenterna. Imorgon är jag ledig igen och då ska jag göra både mig och mamma en tjänst och städa mitt rum. Haha. Ser ut som ett bombnedslag och samtidigt en kennel.. en kennel för dammråttor.

God natt ♥

Kommentarer
Fredrik

Hej syster! du hade gärna fått tittat på glasögonen, men jag hann inte knäppa kort på dom, men dt är lugnt, vet vilka jag ska ha! jag vet inte när jag kommer hem, tänkte komma hem i februari förut, men nu är det inte säkert att jag gör det, kanske en vecka eller något, väntar på svar från lite jobb nämligen :D kram kram

2010-01-26 | 21:54:30
http://fredrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback