Fun house

Vaknade lite innan klockan hunnit bli nio, funderade på att ligga kvar i sängen hela dagen, men vad har jag för ledig dag då? Nej inget slöseri med lediga dagar just nu, idag står det städning på listan så jag kan mysa hela dagen imorgon istället innan jag börjar jobba igen.

Nu på morgonen har jag märkt ett problem med min nya dator: ljudlöst knappen har fastnat.. Det är en touch funktion så när man trycker på den så lyser den eller släcks den. Dock har den fastnat i lysande läge trots att ljudet fungerar. Lustigt..
Får nog göra en ominstallation de första jag gör som det verkar. SEGT!

Det är dock inget stort problem, men hade ju räknat med att den skulle funka utan problem ett tag till, inte ens tagit bort skydds plasten ännu.
Men det här är en sådan version där man måste bränna ut sina egna ominstallations skivor. Behöver man DVD skivor då tro? Bäst att vara på den säkra sidan, så jag ska iväg och köpa det så fort Dollar öppnat.

 



Lyssnar igenom Pinks nya skiva Funhouse och jag gillar hennes låtar på den nya skivan, man får en liten energy boost om man nu säger så.
Väldigt skönt att hon gick sin egen väg istället för att följa den socker söta trenden som var förut. Nu känns det mer som om artister försöker vara som henne. Men men, man brukar väll följa ett vinnande koncept? Och det kommer alltid bara finnas en Alecia Beth Moore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback