Min älskling!

I går var det min älsklings födelsedag! Han blev 28 år, och han säger att de känns idag ;)
 
Jag hade storslagna planer för hans födelsedag, dock blev det inställt tack vare att vissa inte förstår en tidsram. Så istället ordnade jag en födelsedags frukost för honom, med allt han ville ha (samtidigt som B kom och ville att J skulle ha en spritfrukost ist, galning!). Sedan for jag på systemet och köpte en fin tolvårig whiskey åt honom i present då de andra gick åt fanders.
Jag var rädd att han inte skulle gilla den, då han aldrig smakat den förut, men märkte sedan på kvällen att den var ganska uppskattad ändå.

Dagen gled förbi med besök och fika och på kvällskvisten kom fler folk förbi med välfyllda systemkassar och kvällen kunde börja. Som tur var åkte vi ifrån vår lägenhet tidigt på kvällen så det inte hann bli allt för mycket spill här. Tycker dock synd om honom som vi hamnade hos.

när klockan passerat 24 så tyckte jag att det var dags för mig att krypa till kojs, vill inte ställa om dygnet helt.

Hoppas älsk hade en bra dag..♥

 


Kommentarer
Jennifer

svar. hejhej!ja riktigt gött med ett helt rum för att kunna göra mina kläder. jag går ju en textillinje och det har även min kusin gjort och hon köpte den från nåt med skolan då tror jag, men hon behövde inte den så vi byta. jag fick provdockan och hon fick en frisörstol av oss. mycket bra byte :) vet faktiskt inte var man kan köpa sånna. finns säkert på internet nånstans, men billiga är dom nog inte :O.. kram

2010-01-04 | 19:39:27
http://jeenlicious.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Nej de gör man ju verkligen inte :) de håller sig undan och de som märker av det är ju de som förlorar djur t ex får och sånt.

Pappa såg ju en varg när han var ute med hunden och hann ta ett kort på den :) rödbrun och fin och lite lurvig som du beskriver. De är verkligen ståtliga och man har verkligen respekt för dom.

2010-01-04 | 21:25:21
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback