Nya fynd

Idag har varit en lugn och skön dag. Vaknade väldigt tidigt men somnade om minst 3 ggr och steg slutligen upp vid 11 tiden då jag insåg att det inte gick att hålla på så hela dagen. Tog tag i mitt rum direkt på morgonen och det var riktigt skönt att få de städat. Självklart är det fortfarande en massa saker som måste bort och ställas på plats där de hör hemma, men det är otroligt skönt att jag inte har min hord med dammråttor under sängen längre, känns skönare att andas. Men är man lat så är man.. och jag hade ju sagt att jag skulle göra det idag så då var det bara att göra det.

När jag varit så duktig med att städa så drog jag på mig kläder och for hem till lägenheten och vattnade blommorna, hade planerat att städa lite där också men jag hade ingen energi till det.. så jag sprang in och vattnade sedan var jag så ivrig att hämta ut mitt H&M paket som anlänt idag. (skulle ha anlänt förra veckan! segproppar!) hehe. Därefter tog jag en rutinmässig kontroll av Dollars lager och fyllde en korg med gosaker ganska snabbt.
Jag är helt otrolig, men jag blir så lycklig! Anledningen att jag skulle dit var för att köpa nya solglasögon att ha i bilen då jag såg att de som jag hade där hade blivit mosade.. så jag kände att det var nödvändigt. Och tack vare de mosade glasögonen följde en massa andra saker med mig hem.

Jag köpte bland annat: skinnhandskar (jätte söta!) nya solglasögon, körsbärsfestis, nagelfil osv.. sedan köpte jag godis till min söta vovve och en massa godis till mig och mamma. (Egentligen bara till mamma men de är ju jag som kommer äta upp det innan hon ens får känna doften av dem, hehe)

När jag kom hem:

Jag: "Jag har shoppat!"
Mor: "Jag vet ingen som ler lika mycket som dig när de har shoppat"

Jag vet.. det är hemskt.. haha.

Mamma bjöd dessutom på en jätte god smoothie när jag kom hem, sedan har vi suttit i en varsin soffa och kollat på dator och TV.
Haft en mysig hemmakväll helt enkelt!

Det som kom från H&M: en skön kofta, en pälsväst och en söt topp.



Från dollar: Handskar och körsbärsfestis.
Ett stativ till kameran kom med posten idag.



Min utstyrsel under dagen, Mina snygga skor som jag fick av syrran, och titta vad rent det blev!


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Nej de blev inga mer skor :P de var assnygga, men mina anklar är för smala så de såg askonstigt ut. Och så var dom så höga så de skulle bara stå i garderoben säkert, även om de gärna hade fått göra det haha.

Vi åker imorgon =/ så de är sista dagen idag. Riktigt tråkigt.

Kramis

2010-01-26 | 11:45:32
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Haha du de hoppas jag att de inte blir för då missar vi färjan över till sverige, uschan.

Hehe ja som du säger så har vi ju redan en liten minifamilj :) och barn känns som något som är lååååångt borta i framtiden.

Wirre ska vara kvar hos dom, de blir för stressigt för honom annars, så de är ju för hans bästa. Sen sen ska han få följa med :)

2010-01-26 | 13:34:44
http://candis.se
Anonym

SV: Underbara älskade du... saknar dej massor. Blir så glad av att läsa dina blogginlägg å dom där skorna va råsnygga :). Jga hoppas vi kan träffas "snart". Hahaha ja det va roligt att ingen utom jag kom ihåg den där tjejen ;). Förutom Sara då som inte ens va där i lördags. Va en konstig återträff alltså :-s... hmm. PUSS!!

2010-01-26 | 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback