Borde bli bunden!

Oj då.. jag borde få hjälp..

Skäms lite att säga det här: men jag är en shopaholic.. Jag är inte den värsta typen, men jag vet at jag har en ohälsosam syn på shoping... oups.

"Råkade" köpa en klänning till idag. Jag skulle kolla på en ny byxdress då de smärtar lite att sälja min på en auktionssite.. (Och jag hittade en jättefiiiiin!!! Ska köpa den sedan.. =p ) men då kom jag på att jag inte tittat efter en fin klänning på länge.. så då gick jag in och hittade en väldigt fin, som såg skön ut och hade ett vackert mönster.
Och jag vet inte vad som hände, men jag köpte den rakt av..

Bara det att det är en sådan klänning som jag inte kunnat se mig själv i förut? Men nu kunde jag det helt plötsligt.. - några kilo såklart :P
Och nu sitter jag och funderar på hur detta kommer sluta. Men passar den inte så säljer jag den helt enkelt. (som alla andra klänningar jag införskaffat mig de senaste 2 åren)

Men vi ska hålla tummarna att det inte blir så =) Tur att jag inte gick ut i helgen, för då hade de här varit otroooligt fel.. men nu är de bara lite fel ;)

Men här kommer en smygtitt på hur klänningarna jag köpt den här helgen ser ut..


Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

oh haha du är inte ensam om detta!! :D



sv: aw tack! jag satt och väntade på bussen haha så jag grävde i min neccessär efter lite grejer och skulle just spegla mig själv när min pojkvän fotade :D



angående skorna från nelly, nä jag tog aldrig ut dom på festrundan haha, vågade inte riktigt det för de kändes ganska svåra i o gå hemma :( kanske berodde det på halt golv? :p men nåndag ska jag allt ta o göra ett försök :D



haha tur att det bara blir så med luggen nu då, men varienda luggar är kul för då blir det en så stor skillnad :P jag blev av med 10 cm nyligen haha, ovanligt att det är så kort, minns inte när jag hade så kort senast, förmodligen under mellanstadiet, men det känns fräscht. Som sagt, det växer ut igen haha :D



otur att hamna på liseberg när det åska, bättre timing nästa gång haha ;p

2010-07-12 | 01:42:37
http://tsukii.se
Sara ~ Candis

SV. Precis :) inte bara att lägga in koder utan man lär pyssla med en bild som passar också.



Jadå jag trivs :) kan dock bli lite enformigt eftersom jag endast jobbar på golvet, inte i kassa eller något sådant. Hehe de sa ingenting om sminkningen faktiskt :)

2010-07-12 | 21:43:52
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback