Första dagen

Första dagen avklarad, nu är det bara att fortsätta. UNDERBART! Har varit fullt upp hela dagen, men det är skönt då dagarna går lite snabbare ;)
Schampot och sköljmedlet tar otroligt lång tid att få upp på hyllorna, men det blir snyggt när det är klart.

När jag slutade 18, skyndade jag mig hem och bytte om sedan ilade jag och mami till härdal där det var bykampen. (olika byar som tävlar i olika grenar för att visa vem som bestämmer ;) hehe) I år vann min by igen.. YES! Härligt.. Lite by-patriotisk är man allt. Men en sak är säkert, man är inte ensam om det.

När finalen var klart så började det regna (så klart!) Så alla skyndade sig till sina parkerade bilar och hade JÄTTE bråttom hem igen, trafikstockning i härdal, de händer inte ofta iallafall ;)
Min Luz är hemma dessutom :D Weeeii. Synd bara att jag jobbar när hon äntligen är hemma. Men hoppas vi ska lyckas umgås ändå :p

Nä nu är jag helt slut (otroligt trött i ögonen) så jag ska kolla på pocahontas och sedan scrubs och äntligen sova.
Borde skippa allt tittande och sova på en gång, men vill verkligen kolla :D

Funderar på att göra en tävling snart igen. Plånboken passade inte riktigt mig så jag ska nog tävla ut den istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback