Illa...

Som vanligt försöker jag muntra upp mig själv.. och alltid så sent på kvällen? Fattar inte riktigt varför.. men de är då som jag verkar vara sårbar och lättar på plånboken. Illa..
Men iallafall, jag har varit duktig och hållit mig borta från skorean (fast jag får en panik känsla i maggropen bara jag tänker på det) och inte inhandlat ett enda par skor (iiih, kliar!) utan jag har beställt två linnen (men ska nog ångra ena linnet tror jag) och de köpte jag med pengar från mina auktioner (hihi känns sååå bra!)

Bara det att nu var jag in och kollade på ny jumpsuit men hittade ingen i min storlek (jag älskar dem, dock impuls köpte jag min jumpsuit när jag och syster var i sundsvall för 3 år sedan? och det var knappt så den passade då.. och nu? ne.. Så den säljer jag just nu då jag inte fattade att jag måste kunna sätta mig ner i den också utan att den försöker åka upp under armarna ;) Vill ni se auktionerna är det bara att klicka HÄR.
Så är ni sugen på en helt oanvänd jumpsuit så är det bara att buda på den där, 50 kr för en oanvänd jumpsuit är inte farligt? =P) 

iaf så istället för en jumpsuit så klickade jag hem en ny plånbok / mini clutch. Man får plats med mobil, nycklar, pengar och kort i den.. och den har ett söt litet "armband". Helt perfekt för mig nu när jag inte behöver tänka på att snusdosan ska med överallt ;) POSITIVT!

Ibland måste man faktiskt lyxa till det lite!




så nu ska jag bara vänta i två veckor så har jag den ;)

Kommentarer
mor

Tycker inte du ska ha allt i en å samma. Tänk om du tappar den;O)

2010-07-11 | 15:29:24
Alisa - Amor Vincit Omnia

Åh my god, den där såg ju helt awesome ut!:D

2010-07-12 | 10:26:17
http://alisagonzalez.se
Junitjej

Vilken söt plånbok!! HUr pass stor är den? Det verkar rymmas mycket i dne.

2010-07-16 | 17:37:36
http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback