Imorgon

Imorgon börjar allvaret, så himla härligt! 5 veckor har jag schema för och jag ska arbeta arslet av mig ;) Det värsta är väll att jag lärt mig sova på mornarna nu ;) iallafall till 9-10 och det innebär att jag måste skärpa mig om jag inte ska försova mig (de flesta dagarna iaf).

J åkte och jobbade inatt.. och han sov inget innan? Hoppas verkligen att han har kommit fram till U välbehållen :(
Så trist att man blev "lurad" på en dag med min gubbe.

Idag måste jag tvätta en massa, leta fram jobbtröjan och leta ett par byxor som jag kan jobba i.. Får inga jobbbyxor tyvärr då endast räknas som extra personal. Men då borde jag få jobba i mjukisbyxor? Men men, huvudsaken är att man får jobba :D

Usch, känns som om man bara får diska och tvätta.. tar aldrig slut.. BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback