Make up vol 2

Idag när J åkte så kände jag mig lite nere (han kommer vara borta 2 veckor på jobb. Crap. ) så då tänkte jag att jag skulle testa en sminkning som jag såg i en videotutorial hos fina Alisa (Dock inte gjord av Alisa).



Steg 1: Grunden, gömt undan alla röda områden.       Steg 2: brun ögonskugga och guld i mitten.



Steg 3: blå kajal, blå ögonskugga både på kajalen    Och sedan: Klart!
och under ögat. Maskara och creme eyeliner.

Anledningen till att jag gör mina miner är att annars ser jag ut som nyvaken just nu.. otroligt trött i ögonen.


Jag gillade resultatet, gillar hur mina ögon ser ut med det blå under. Dock lyckades jag kladda lite ögonskugga i ögat och inte bara på kajalen, men de är bara att blinka lite så försvann det.

Det jag inte gillade med detta är att se hur trött och blek jag såg ut innan sminket åkte på =p Haha.

Kommentarer
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Aaah det vart toksnyggt!:D Den tjejen har riktigt många och fina sminkguider och ni har ju liknande hud och hårfärg!:)

2010-07-26 | 11:28:14
http://alisagonzalez.se
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Tack för stödet gumman, ja det har inte varit lätt, allt på en gång, trötthet, stress, utmattad, jag längtar bara till semestern!:( Inte mycket man kan göra åt otrelviga människor som inte tar hänsyn till att man är en individ och inte är den som sätter lagar och regler!

2010-07-26 | 12:33:46
http://alisagonzalez.se
Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Sv: Tack gumman vi ska göra vårt bästa för att koppla av och ladda upp igen!:)



Ja det är inte lätt, jag sitter inte alltid på kundsupport men när man väl får göra det nu när det är så mycket så är det hemsk vilka människor man får stötta på. Jag skulle aldrig tilltala en annan människa på det sättet oavsett läge och situation, det är inte personen i frågas fel. Men tyvärr inte all människor så väl uppfostrade!

2010-07-26 | 12:40:43
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback