Nytt i garderoben

Blev så irriterad förra gången jag skulle handla från h&m då allt jag valt försvann över en natt. Urk.
Så nu när jag var inne så sket jag i att tänka på saken utan klickade hem de som föll mig i smaken. Dock är jag fortfarande lite sur att jag inte hann köpa de andra sakerna jag hittade innan.. men fastnar man för något så gör man :)

Här är en bild på det jag klickade hem, och hör och häpna: fick paketet samma vecka. Det har jag ALDRIG varit med om när det gäller h&m, jag brukar få vänta flera veckor, minst en månad. Men nu inom en vecka, stort plus för h&m!


Det blev en huvtröja (Love them!) Ett par pjucks (ena skon var skön och den andra kändes, hehe) Och så behövde jag en ny väst då min som jag köpte 06 börjar bli ganska sliten och dragkedjan har gett upp. Sedan unnade jag mig 3 örhängen, you never know when you need them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback