Ska jag, ska jag inte?

Nu är jag hemma i lägenheten igen, lät bloggen vara igår då mami var i stugan med mig, men lite berodde det på att det var för varmt igår.. kändes som om man gick runt i en ugn och lika dant i morse.. nästan lite plågsamt men jag är otroligt glad över att värmen och solen har anlänt.

Nu kom jag på mig själv att sitta och börja fläkta mig själv (ja de är varmt fortfarande) och sedan kom jag på att jag monterade takfläkten förut.. weeehoo! Ibland är man allt lite idiotisk att man inte ens kan komma på att man gjort en sådan sak =P

Iaf såg jag min present som jag fick av J när jag kom hem.. det var ett metspö. Haha. Antar att han vill (?) ha med mig ut och fiska?? Fattar inte riktigt varför då jag tröttnar på att fiska efter en halvtimme/timme och blir tjurig om han tvingar mig att vara kvar.. Fast ja.. sommarfiske är ju roligare än vinterfiske.. men om myggorna är framme då vägrar jag fiska... aldrig att jag får stora uppsvullna bullar på kroppen bara för fiskens skull ;)

Iaf så hade jag målat upp något annat i min hjärna så nu funderar jag på hur jag ska göra... jag har lite saker som jag vill ha.. som jag verkligen vill ha.. men som känns lite väl utanför min räckvidd.. så jag funderar på hur jag ska göra..

Önskelista:

jag vill absolut ha sex & the city boxen (399 tror jag den kostade nu?)
Jag behöver en ny klocka (helst en herr klocka, stor ska den vara, inte i bandet utan i själva "displayen" och stilren ska den va.. mmm..)
Skor.. det säger ju sig självt? JAG ÄLSKAR SKOOOOR!!
sedan är det ju böcker som gör sig påminda..

Aja.. de får bli senare.. när jag körde hem kom jag på att snart är det dags för en service till på min bil.. och jag är arbetslös? NICE! Bilen får stå parkerad ett tag nu så jag hinner få lite lön innan det är dags.. faaan att lönen ska gå åt till service :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback