Bakom molnen

Ja idag gömmer sig solen bakom molnen, men de är skönt det med, det var riktigt varmt igår och iskallt i vattnet så idag ska jag promenera lite på byn tänkte jag. Jag har inget shoppingsug.. ska bara promenera.. men om jag råkar hitta något på deichmann sko (eller hur de stavas) så kanske jag köper det.. =P Vill ha en ny snygg väska.. har ju min favorit på en internetsida, men den är så dyr så jag måste jobba för att få köpa den... grr...

Nä nu ska jag få i mig lite frukost och sedan gå ner på stan.. sedan kanske man ska kolla på en film? Miss att jag glömde omvandlaren till hårddisken, då hade jag sluppit kolla på film via datorn utan direkt till TV'n.. aja, lätt att vara efterklok.

Först ska jag gå in på banken och föra över pengar så jag inte shoppar loss på pengar jag egentligen inte har. haha.
(säkra före det osäkra) ;)

Om J hade varit med hade han säkert tyckt att detta var perfekt fiskeväder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback