Shopping ♥

I ♥ shopping.. Dock skulle jag hellre umgås med J en weekend på hotell eller ngt, men det är ju viktigt att ha något att ha på sig vid sådana tillfällen ;)

Tänkte radda upp en lista med allt jag lyckades få med mig hem:

Veromoda:
Tunika & Örhängen

Cubus:
Bikini trosa (två stycken) 19 kr styck. (rea)
Söt volang topp, 19 kr, (rea)

Gina tricot:
Skärp & halsduk /scarf (jag vet att det är sommar, men kunde inte låta bli halsduken, hatar när de ligger saker vid kassan)

H&M:
Linnen, Tunika, Shorts (50 kr), Klänning, väska, Bikini överdel (rea, 50 kr) Munktröja, dusch creme, deo, paraply.. tror det var allt?

Ikea:
3 Blommor och laptop stöd..

Ganska duktig, lite slösa.. men ja.. inga skor? Men jag hade god lust att köpa lite från Bianco då de sålde ut hela sortimentet med ca 50-70%.. men jag är ínte lika sugen på det som väskan jag hittade på h&m.. jag är lite efter så jag skaffade en axelremsväska idag.. haha.

Borde nog lägga upp en bild på sakerna, men just nu är jag så trött så jag tror att jag snart svimmar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback