Alone

Hej hopp.

Är helt ensam på jobbet, Linda försov sig imorse, eller rättare sagt så hade hon kollat fel på schemat så hon trodde att hon var ledig. Kvart i nio fick jag tag på henne och nu sitter jag och väntar på henne. Har tagit en liten paus, varit full rulle hela tiden nu på morgonen men det har gått väldigt bra, de som ringer får vänta lite och de som står i kö får vänta lite. Man kan tyvärr inte dela upp sig till två, så nu när jag har tid att andas valde jag att kika in här. Och jag förstår att det är mycket att göra idag, solen skiner och alla vill ut i våra härliga backar! Jag skulle gärna vilja det med idag, det var endast 8 minusgrader imorse så jag tror att det är underbart före i backarna.

Igår efter jobbet blev det fin middag på Björnrikegården som ligger i Björnridet och jag slog till på griljerade ribs. (mmmm yummy!) Efter det slog alla till på en efterrätt fastän att ingen egentligen orkade. Jag beställde en marängsviss och gud vad jag beställde fel. Den var GIGANTISK! Orkade bara lite av den sedan fick den smälta där på tallriken. Men har man fått lön så måste man fira det.

Efter middagen så rullade vi hem till Ems och Madde och spelade sällskapsspel. Man skulle skriva 5 ord som man tänkte på när man hörde ett visst ord eller mening. Och sedan skulle man jämföra sina svar med den andra lagmedlemmen som gjort lika dant. Jag spelade med Ems och vi vann omgången ;) mehee. Vi tänker GANSKA lika, men bara ganska..

Vi avslutade kvällen på Husky med lite bowling och dansande (hoppande). Träffade J som åkt dit över kvällen och han trodde att jag hade blivit lite full, men jag var 100%nykter dock hade jag en underbar kväll! Vem blir inte glad och fnittrig av det?

Tack för en underbar kväll! (Bilder kommer senare)

Kommentarer
Helena

Jag vill oxå vara med! puss

2010-03-17 | 09:30:06
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback