Fnurr på tråden

Ja som jag misstännkte så gillade J inte RIKTIGT min plan för vardagsrummet.. han tyckte att det blev för sterilt. Men självklart blev det de då jag bara tog ett par gardiner och slängde dit dem så de syntes att de var ett fönster där. Så jag har suttit och gjort en ny skiss på vardagsrummet så J kunde se poängen med att ha ljusa färger i vardagsrummet:



Orkade inte engagera mig i att göra det så mkt detaljer som på förra bilden så därför slängde jag upp en blomma på hyllan ist för att göra de fotoramar osv som vi har..
Men J gillade de där bättre. Och jag har även funderat på att de kanske är snyggt om man har en varm tonad tapet mittemot den här tapeten där TV'n och de är? kanske skulle vara snyggt så TV'n och de smälter in i bakgrunden? Aja.. kanske inte ska överdriva..
Men se vad man kan göra med lite färg.

Är det INGEN som är intresserad av e.l.f tävlingen jag skrev om? BLÄ vad trist!

Ps. jag håller på och funderar ut en ny design.. men vill få till en snygg header först.. och det är svårt när man har idé torka. ds.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Ja de håller jag med om. de ljusa träet blev inte alls lika fint som färgen jag har i skallen. Men man kanske kan göra lite hemmabygge eller nåt :) eller så sparar man ihop pengar och köper nåt liknande sen, fast med mörka ben om de finns :)

2010-03-11 | 10:58:30
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback