Jag undrar jag

Jag beställde lite smått och gott från elf för några veckor sedan men jag börjar bli orolig då det fortfarande inte har anlänt något paket? Vad har hänt?
Jätte trist!
Jag vill ju ha en tävling på bloggen så man får se om någon läser den? För kommentarer, det är det ont om!
Iofs så är det inget spännande utseende på den heller.. men jag lovar.. jag försöker hitta inspiration.
Jag funderar på att ta tillbaka min förra design, den med mig som bakgrund.. hehe. Inte för att vara ego eller så men jag gillade den stilen..
Men vill göra lite annorlunda.
Så det är det jag håller på med, men med en ny bild, ny layout och nya färger.. Inte svart vit som den var då.

Men jag är ganska slut i kroppen just nu.. idag har jag träffat en av mina pantertanter :} eller ja.. en av mina älskade vänner nämligen Sonja.
Vi åkte runt på Sveg lite, vi skulle in på olika affärer för S hade lite saker att göra, men allt hade lunch stängt.
Hur kan de ha lunch stängt när alla har lunch? Det är ju då de får kunder? eller tänker jag fel?


Nu ska jag börja packa ihop mina saker, imorgon åker jag tillbaka till jobb och kommer inte tillbaka innan tisdag tror jag. Jobbar hela tiden nämligen förutom lördag.. och då ska jag försöka hinna träffa Luzen och Diana också.. Varför jobbar man jämt när ens älskade kommer hem på visit?

Hm...


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Haha precis vad jag undrade :D men då var jag aggressiv. Men men. Skinn på näsan kanske heter så nuförtiden hos ungdomarna :D HAHAHAHA.



Tänkte också det. Lär man sticka ner fingrarna och slänga på masken på ansiktet?? Lär nog fråga hon Linda om råd :D haha.

2010-03-31 | 22:04:58
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Precis :P och direkt tror jag att hon blev så förbannad just för att hon var invandrare. Vet inte, de har ett jävla hetsigt temperament. De flesta iaf. Haha men så får jag inte heller tänka, för då är jag rasse dessutom :P



Jag frågade Linda :) så hoppas hon kan svara. De är ju som sagt inga billiga 4 påsar man köper för 175 spänn eller vad det är :P SVINDYRT och inget jag tänker köpa mer skulle jag tro. På de områdena jag använde det såg de väldigt bra ut dock :P haha.

2010-03-31 | 23:25:16
http://candis.se
Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-04-01 | 22:32:20
http://anaaana.blogg.se/
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jo, det är segt. Jag har tvättmaskin här i lägenheten också, men det är mest torktumlaren jag vill åt, så då passar jag på att tvätta i tvättstugan ändå :P



Tack så mycket! Jag tror faktiskt att tricket är ögonlocksprimer. Jag har inte använt några lösa skuggor utan, men jag kan tänka mig att det faller ner under ögonen då. Jag rekommenderar verkligen E.L.F's ögonlocksprimer, för mig fungerar den jättebra :) http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~149.htm



Tack detsamma :)

2010-04-02 | 18:55:17
http://molkan.se
Sara ~ Candis

SV. :) nu ligger faktiskt en sminkning uppe :D

Nagellacket kommer ifrån Depend och är nummer 87. Väldigt rosa :)



Har inte fått något svar från Linda än. Men har börjat fundera om de var för lite vatten. För en parfym är ju 30 ml och 2 1/4 matsked ska vara 40 ml ungefär. De stämmer ju inte känns de som :P lär gå ner till MUS på kuppan och höra med dom innan jag provar igen hehe.



Nu ska jag gå och vara med i din tävling :D

2010-04-04 | 17:49:44
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback