All day long

Jag har inte haft någon energi på hela dagen, men nu när jag absolut inte får väsnas etc, då kommer energin igång, antar att jag är övertrött och väldigt glad över att min hosta verkar ha gått över (efter 4 veckor, snabbt!)

Idag har jag spenderat tiden med att njuta av "Breakning dawn" (twilight-bok om det nu är någon som missat det) och jag kan inte låta bli att drömma mig bort. Helt ärligt har jag varit som en zombie hela dagen, vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte hålla på och städa och tvätta konstant, men himlen har verkligen öppnat sig nu, så vad kan man göra? Så jag har legat och småsovit till min ljudbok av breaking dawn och lyssnat på regnet och tvättmaskinen. När batteriet i mp3'n tar slut segar jag mig till datorn och laddar den (snabbast så) och sedan drömmer jag mig bort igen. Haha.

Men jag har gjort några saker idag iaf, och varit ute i regnet en sväng.. men tagit fram stövlarna om vädret kommer fortsätta såhär, för kalla fötter är inget hit hos mig.



Min käraste ägodel just nu, och varit i cirka ett år..  Fastän att jag köpte den för cirka.. 3 år sedan? Och nu har jag äntligen börjat uppskatta den ordentligt ;)

Det bästa med ljudböcker är att man kan gå runt och göra saker samtidigt som man "läser en bok" men det jobbiga och den största nackdelen är att det är någon annans röst.. någon annans tolkning och om det inte är en person som passar till boken, då är det bara att lägga ner på en gång.. urk.


Nä nu är det kväller.
Hoppas VERKLIGEN att min älskling ♥ kommer hem imorgon, nu blir jag snart galen.

Kommentarer
mor

Den har jag blivit beroende av också. Jättebra att lyssna när jag gör annat;O)

2010-05-14 | 06:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback