Celebrate

Nu är det dags att fira!

Vi firade för en sak igår, alla papper är klara så nu slipper vi de otrevliga moln som förstört vår himmel så länge. Så vi firade med skumpa (oootroooligt gott.. Martini asti, smakar inte lika surt som andra, mumma!)

Och idag kom det bästa beskedet, jag ska få börja jobba på dollar igen, iaf lite under sommaren ♥
Min första dag kommer vara den 4 juni (yippey!) och jag ska verkligen försöka få heltid där så jag slipper hålla på och pendla på vintern, dock älskar jag mitt andra jobb också. Men tack vare att jag inte fick nästan en hel helg ledighet på hela vintern, så ser jag hellre att jag har ett heltids jobb igen.

Men vi börjar med det jag har nu, ett jobb för sommaren. Om det utvecklas till heltid för flera år framöver så kommer det kännas otroligt bra.
Och då kanske man slipper jobba på julafton?

Kommentarer
Sara ~ Candis

TAAAAAACK FÖR NAGELLACKEN :D guud så glad jag blev hihi. Den mörka sitter redan på tossingarna nu. Kommer lägga upp det i bloggen sen :D

2010-05-18 | 20:16:07
http://candis.se
Helena

Va firade ni :)???? Blir nyfiken.... ååååh jag spricker snart av längtan efter dej å Diana å alla därhemma!!!!! PUSS

2010-05-19 | 09:03:20
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback