Första Juni 2

Förutom att testa paletten idag så har jag drömt mig bort till Thailand igen, blev så sugen.. (varje vecka den samma) men jag ska först försöka se till så att resan till Mexico blir av för att hälsa på syrran. Men efter det vill jag ha en till get-a-way med min gubbe♥. Han förtjänar verkligen en semester tycker jag, absolut nu när han jobbar ca 100 (?) mil här ifrån och pendlar varje vecka. Jag tycker så himla synd om honom!

Min PMS börjar ge med sig nu iaf. Vet inte vad som har varit med mig den här veckan, varit jätte kinkig och börjat gråta av frustration lite titt som tätt. Varit skitförbannad utan anledning etc.. men som tur var tror jag bara att de var mamma som fick uppleva den delen av mig.. Förhoppningsvist?
Aja, ibland kan man inte råför hormonerna som skenar.

Kollade igenom en massa bilder idag, vill framkalla dem men de är så fruktansvärt många så jag inte vill de längre egentligen. Vet inte hur många jag framkallat redan? Men jag har 3 utlandsresor på kameran för tillfället och de känns inte säkert.
Måste framkalla och förvara dem på en hårddisk som verkligen inte får gå sönder.. haha.

Hittade en bild som jag tog på min älskling ♥ i Thailand, när vi var ute och fiskade. myyyys!



Nä nu ska jag hoppa i säng, försökte göra de kl 22 men då kom något annat i vägen. (Kommisarie Anna Travis på tv4play då jag missat 2 avsnitt, älskar att TV kanalerna skaffat play funktion på deras hemsida! Halleluja!)



Kommentarer
Helena

Sv: Hehe naaw din gofis :-p... festar vi på midsommar så lovar jag att se efter dej, cross my heart and hope to die!! Pussss

2010-06-01 | 14:29:47
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback