Första Juni

Jahapp då lyckades jag vara vaken förlänge trots allt. Irriterande.

Idag har varit en lugn och skön dag, var ute och solade en sväng mitt på dagen, blekfis nr 1 just nu, och de trivs jag inte med.
Åkte och hämtade ut ett paket, de var min nya sminkpalett, weeii! Köpte den via tradera för femtiolappen (cirka 40 färger) och den var skit bra! Jätteroligt med lite nya färger, me like! Men om man vill få klara färger så räcker det inte med primern jag köpte från e.l.f utan "Over all color stick" fick fungera som krämig bas och de blev ganska bra faktiskt.. men de är första gången jag testat den så resultatet blev lite sådär. =)



Jag använde: under eye cover & highlighter (e.l.f) all over color stick (e.l.f) Ögonskuggor ( Danni) creme eyeliner (e.l.f)
Engagerade mig inte så mkt då jag endast ville prova den, så nästa gång kanske jag lägger mer tid på ansiktet i övrigt också.
Denna sminkning hittade jag hos Linda först, sedan gjorde Sara en underbar sminkning i samma nyanser och jag ÄLSKAR den! Jag la inte på tillräckligt med orange och gult.. men de blir nästa gång.
Nu är jag sugen på en lila sminkning då paletten hade så fina färger *weeeii*



Så här ser den ut, tillräckligt många färger för en nybörjare som mig.. hehe.

Kommentarer
Helena

Va fiiiin du är i den där färgen gumman :). Shit, nu äre inte alls länge tills jag kommer hem, herreguud! SOM jag längtar!!!!!!! Ojojoj... puss <3

2010-06-01 | 09:02:30
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback