I'm addicted

Alla som känner mig vet att jag lätt suktar efter skor och jag AVGUDAR skor, så pass att jag måste sälja en del som jag inte använder (här hittar man mina skor som jag säljer och Här) Men jag kan ju såklart inte låta bli att kolla på nya skönheter.

Tadaaaaam:




(kolla på skorna ↑ samtidigt som ni lyssnar på låten ↓ så kanske ni kan se mig stutsa fram i dem, precis som jag kan)



Dessa har jag hittat nu och suktar över, synd att det var så himla hög klack på dem bara (12,5, 10 om man räknar bort det platån är), om det varit mindre klack hade jag nog slagit till på dem för de var så snygga.
Vad tycker ni om sådana stövletter? Är det konstigt med peeptoe??
Jag avgudar dem dock.. kanske beror det på att de har en snygg creme färg och att de har en söt rosett detalj baktill? Ja mest troligtvist. Om dessa kommer med en lägre klack kan ni väll säga till mig? Fan vad jag vill ha dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback