It's so easy

Tadam! Tystnaden är över.

I lördags blev det en tidig morgon då mami, systeryster och jag skulle fara iväg mot Hälsingland. När vi tagit oss en bit på vägen kändes det som om en stor sten ramlade ifrån magen för vi möttes av solsken.
Vi rymde helt enkelt från det ösregn som varat i nästan en vecka här hemma, UNDERBART!
När syster hoppat på tåget så tog jag och mamma oss en tur på byn och hittade ett varsitt par gympaskor och jag hittade en av de hudkrämer som jag skulle köpa.
Efter två timmar av shopping och införskaffande av matvaror etc var vi äntligen vid stugan med stark och otroligt god Thaimat.

Jag tog tag i att klippa gräset som hade växt en bra bit bara på en vecka, så otroligt skönt att se resultatet, sedan njöt jag och mamma av att vara i solen och ordnade så att vi har en fungerande internetsticka där nästa gång vi åker dit.

Igår åkte vi mot strömmingsfiske både i Söderhamn och Hudiksvall men vi fick inget tyvärr, men mamma lyckades få en liiiiten abborre på kroken, så helt dött var det ju inte, ;) Men det var det i shoppingväg? Allt verkade vara stängt? Inget H&M? Jag ville banka in dörren just då för jag ville verkligen köpa nya träningsbyxor.. så himla surt. haha.

Vi plockade upp syster i ljusdal när hon kom från tåget och sedan var det raka vägen hem.



Våran mysiga sommarstuga ♥ Tack mamma för att jag fick följa med.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Tack så hemskt mycket :D

Vi fick faktiskt soffan idag, häääärligt. Drar dock åt sig sjukt mycket skit haha så vi har en roller bredvid soffan. Är en rollerfreak :D



Tyckte den Royal Weddings doft påminde väldigt mycket om en parfym ifrån Naomi Campbell, Paradise Passion :) älskar den parfymen och de var ju perfekt att ldb luktade nästan likadant :D

2010-05-17 | 20:17:44
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback