10.10.10

Söndag. Vaknade vid 07 då de blåste nå fruktansvärt. Men efter att jag gått ner och sagt hejdå till mamma som skulle på jakt så kunde jag somna om till 10 och då ville jag inget annat än att somna om igen. Otroligt trött fortfarande.
Jag tog med mig tussi och åkte till S då jag kom på att jag inte tagit med mig cykeln hem ännu, så jag lyckades montera den på cykelställningen och sedan åka hemöver igen.

Ingen aktiv söndag direkt, eller lördag.. men men, ibland blir det för mycket som behöver göras och då blir det så här, jag gör ingenting. skjuter upp det på framtiden och blir skit förbannad på att jag gör så mot mig själv.

Men jag har iallafall blekt lite ansiktshår, brukar bleka runt ögonbrynen då jag ser en massa hårstrån som inte passar in där, hehe. Dessutom passade jag på att plocka och klippa och ansa ögonbrynen så de blir lite mer fräsha.. usch vad sådant är tråååkigt!

Kollat igenom packningen igen, lite pinsamt hur mycket kläder man brukar ha med sig egentligen. Men nu har jag slimmat ner det en hel del. Planerar att ha med mig lite mer hem.
Men man ska väll inte säga allt för mycket innan man kommit iväg, vet ju inte vilka dagar som kommer innan det är dags. Några dåliga dagar och jag kommer dra med mig hela garderoben ;)

Nä nu ska jag skrubba skrubba, så de blir lättare att få en jämn färg. Förberedelser är A-O enligt vissa, för mig är de bara tidsfördriv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback