Dagens naglar

Depend Nr 205

Gillar detta! mörk och vacker färg som skimrar i lila/marinblått. Fin lyster helt enkelt.

Älskar depends lack då de torkar ganska snabbt och oftast behöver man endast ca 2 lager tills det ser fint ut.

Denna gången var jag riktigt duktig på att endast måla naglarna, dock endast på ena handen.
Andra handen såg ut som "Hej-kom-&-hjälp-mig". En 5 åring kan nästan göra ett bättre jobb.

Och självklart blev jag lite irriterad på det, så då försvann visst lacket från den handen så här på kvällskvisten. Och då kunde jag inte låta den andra handen fortfarande vara målad ;)

Men iallafall så gillade jag denna nyans från depend, härlig nu till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback