Den Tjugosjunde

Jag försöker vakna till, men kan inte sluta gäspa. Vad är det med mig? Jag har inte kunnat sova ordentligt på flera månader och det börjar verkligen störa mig.
Utanför fönstret snöar det för fullt, mysigt! Jag älskar snön! Men själva kylan kan jag gärna vara utan, de gillar jag inte.

Tog med mig sötnosen (Tussi) och hämtade posten, först tänkte jag åka och hämta mitt adlibris paket med mina nya böcker, men när jag kollade närmare på sms:et jag fått ang leverans, så stod det bara att det hade inlämnats på posten, inte att de hade kommit fram till min post.. bummer.. Men jag får snällt vänta på att få fortsätta berättelsen om "House of night"..
Kanske lika bra så att jag försöker plugga matte? Men det går seeegt. Fattar ju ingenting, j*vla matte C. Borde inte ha väntat så länge innan jag började plugga det igen. Noterat till mig själv :P


Kommentarer
Luzen

Men va FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN du är människa, blir nästan kär i dej ;o)...!!!!! Vackra kvinna <3... SAKNAR DEJ!!!

2010-10-27 | 14:14:34
http://luzzis.se
syster

Skitsnygg! Kastade du snöboll med tussi? Det längtar jag tills jag får göra! Puss

2010-10-27 | 17:55:02
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback