Vilken dag

Usch och fy, har varit lite bakfull idag. Inte bra. Men är huvet dumt får kroppen lida ;) Och nog har jag lidit hela dagen.. blöh.

Igår var den en heldag med kommande arbetskollegorna då vi hade "fjällskola" vilket innebär att vi går igenom destinationens olika uppdateringar som skett under året och vad som komma skall. Som vanligt var det intressant och väldigt skoj att se endel av dem som kommer jobba på de olika anläggningarna igen.

Ems var hygglig och lät mig hänka på när hon skulle dit och väldigt skoj att pratas igen, lite länge mellan gångerna nu. Men vi kommer ju ha en hel vinter att umgås och pratas på så de känns bra.

På slutet av dagen så kom Janne Gunnarsson och höll en "föreläsning" om Värdskap och det var det bästa som jag någonsin varit med om. Det kändes inte som en föreläsning, det kändes mer som en sagostund eller något för han var så duktig och rolig att tiden sprang iväg.
Jag var helt lyrisk resten av dagen och om ni har möjlighet att lyssna på honom så gör det för det var helt underbart. Annars så kan ni läsa någon av hans 6 böcker som han har skrivit, jag blev riktigt intresserad av att göra det. Snacka om att göra bra reklam för sig själv ;)

När dagen var avklarad så fick jag skjuts av robban hemöver då jag hade brottom vidare på middag. Till middagen spelades väldigt bra musik ochh det dracks endel, och nog var det skoj. Så pass skoj att jag vaknade 06 med illamåendes osandes ur porerna på mig. Men ack så skoj det var.

Idag har det varit ännu en dag på jobbet och jag fick komplimanger om mitt glada humör och det kändes roligt att få det just idag.

Kommentarer
Michaéla

Ditt glada humör på Konsum är kanon, sånt behövs verkligen! =))

2010-10-05 | 16:47:49
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback