Wild target



Handling:


Victor Maynard är en kallblodig yrkesmördare med ett sista uppdrag. Rose är en skicklig konsttjuv som retat upp fel man. Ett ödesdigert misstag för dem samman och plötsligt befinner de sig på flykt från både polisen och maffian. I ett sista desperat försök att komma undan sätter de en plan i verket, som kommer att göra dem rika för livet om de lyckas. Men ett enda felsteg innebär döden!

(Källa: Headweb)



Jag tyckte:

En bra engelsk aktion komedi. Jag tyckte självklart att det var lite extra roligt att Rupert Grint (Harry potter Ron) är med i filmen. Den lockar fram endel skratt och den har en liten rosa pantern-känsla över sig. Kan bero på att den är engelsk?
Emelie Blunt passar absolut som denna karaktär och jag är riktigt impad av karaktärens listighet.
Jag kommer antagligen se den igen då den var ganska rolig enligt min humor.



Betyg:

♥♥♥ / 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback