Willow Smith

Willow Smith ( Will Smith dotter) har spelat in en egen musikvideo och jag är nog inte ensam om att gilla denna tjejens stil. Låten är helt okej, lite enformig men hon är otroligt duktig. Jag har sett allt fler artiklar som har handlat om denna tös inom mode och jag kan inte annat än att känna mig lite rädd för hur länge hon kommer njuta av att vara ett barn.  Hon är trots allt endast nio år och har redan fått världens blickar på sig. Jag hoppas att hennes föräldrar lyssnar på hennes behov så att hon inte gör en ordentlig tonårsrevolt som förstör mer än vad den gynnar henne (Tänker lite på MC, LL osv) . Men jag tror dessutom att Willow kommer lyckas. Inga tvivel efter denna videon ;)
Vad tycker ni om detta stjärnskott?


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Jag gillar låten, men jag tycker att det är tragiskt att man ska dra in så unga människor i kändisvärlden.



Jag skulle inte gör det med mina barn, hur mycket pengar jag/de skulle få. Alla barn har rätt till en "normal" uppväxt utan röda mattan och papparazzi-fotografer runt varje hörn.

2010-10-28 | 17:53:34
http://molkan.se
Wysteriia

Helt crazy! Tycker hon är jätteduktig men samtidigt är hon så himla ung..tycker dom kunde väntat några år!

2010-10-28 | 19:38:54
http://Wysteriiasblogg.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Grym tjej, grym låt, grym video och grym stil. Like it.

2010-10-29 | 23:50:38
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback